2013. november 24., vasárnap

Sziasztok!

Volt egy kis szabad járatom és hosszú idő után leültem a gép elé és ránéztem a blogbarátok oldalaira, meglátogattam az új Gyereketetőt, konstatáltam hány helyen született kisgyermek, hogy kinek lett óvodásából  iskolás csemetéje, mit sütöttetek-főztetek mostanában, mi újság van a gyülekezeteitekben. Annyira jó volt látni, olvasni, hogy készültök az adventre, mennyi új ötlet, fénykép, élménybeszámoló várt rám az oldalaitokon. Mostanában kedvetlen vagyok, talán elfáradtam vagy le???, de jobbat nem is tehettem volna magammal - lám milyen önző az ember, a maga hasznát keresi - egészen feldobtatok! 
...és Kamilla nekem nagyon hiányoznak a nagy bölcsességről árulkodó, lelki vezetést, támpontot adó írásaid!
De jó, hogy visszatalálhattam a blogbarátok közösségébe!!!
Szeretettel üdvözlöm a blogomra ki-bejárókat és azokat, akiknél nyomot szoktam hagyni a látogatásaim során!
E.


2 megjegyzés:

  1. Bizony hosszu szunetet tartottal!Egesz vakaciod rament ugye? De orvendek , hogy itt vagy!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy újra itt vagy.

    VálaszTörlés