2010. december 23., csütörtök

Kukucs-Kikocs!

Feldobta a labdát Kikocs , azt kérdezte tőlem, mit szeretnék karácsonyra, minek örülnék, miért vagyok hálás! Köszönöm, hogy gondoltál Rám! 


A gyerekeknek kívánok bölcs szülőket, akik egészséges szeretettel, Isten segítségével és vezetésével az életre készítik fel a gyermekeiket! 
Kívánom, hogy minél több család vegye észre, hogy a fogyasztói társadalom elvárásai, példája a lejtőn lefelé sodorja a családokat, az emberi kapcsolatokat! Nem kell mindig a legújabb mobiltelefonnal rendelkezni, nem baj, ha nem a legújabb divat szerint öltözünk, lehet praktikus a kanapénk, ha nem a legutolsó Lakáskultúrában volt a fotója. Ha ilyen mulandó dolgokért dolgozunk nap mint nap, elpocsékoljuk azt az időt, amit egymásra is fordíthatnánk. 
Az idei karácsonyomból hiányozni fog a fiam, aki külföldön van. Bízom benne, hogy a technika segítségével, mégis adhatunk egy kis ízelítőt az itthoniból... lélekben pedig úgy is együtt leszünk! ... és nagyon várunk haza!
Hálás vagyok, hogy van kiknek ajándékot készíteni, hogy láthatom arcukat, amikor kibontják a csomagjaikat! Nagyon örülök, hogy december 12-én voltam utoljára a városban és áruházban és az ajándékaim között sok a saját készítésű illetve a könyv. 
Nekem ajándékálmom nincs, megvan mindenem! Istennek legyen hála, olyan emberekkel vagyok körülvéve, hogy  bár én nem tudom, minek örülnék, de ők igen! És mindig megtalálják, eltalálják, kitalálják...
Továbbgurítom a hólabdát és várom válaszát Bergamottnak, Bettinek, Marynek és Esztinek
Hálás vagyok érte, hogy lelkileg pihentebb vagyok, mint kedden voltam és így várhatom a Megváltó születését... 
Szép estét, jó készülődést mindenkinek!
Erika


5 megjegyzés:

  1. Boldog Karácsonyt kívánunk Nektek!
    Petinek is add át légyszíves mikor beszélsz vele.

    VálaszTörlés
  2. Drága vagy és mégdrágábbakat írsz!
    Sajni erről idén lekéstem, de elteszem talomba és jövő karácsonykor folytatom a játékot! Szerintem még most megírom a posztot, beállítom az időzítőt és advent 1. vasárnapján megjelenik;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Kicsit megkésve, itt válaszoltam.

    VálaszTörlés
  4. Igazad van, sok erőt, tudást, és új ötleteket merítettem az írásodból! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat zt a megjegyzést, másik bejegyzésedhez akartam írni, bár ide is illik:)

    VálaszTörlés